Heb je of wil je graag een polyamoureuze relatie, heb je misschien een open relatie, vriendschap-plus of ben je wel geïnteresseerd maar nog niet “over de drempel”? Maak al borrelend kennis met anderen die daar ook zo in staan, hartelijk welkom!
De elfde Polyborrel in Breda komt eraan!
Voor wie?
Heb je of wil je graag een polyamoureuze relatie, heb je misschien een open relatie, vriendschap-plus of ben je wel geïnteresseerd maar nog niet “over de drempel”? Maak al borrelend kennis met anderen die daar ook zo in staan, hartelijk welkom!
Door wie?
Deze PolyBorrel wordt georganiseerd door Lex en Stefan (dus niet door Pluk de Liefde).
Hoe zal het gaan?
Het is een gezellige borrel waarbij je met iedereen een gesprek kunt beginnen. Het zal je verrassen hoe snel je over harts-zaken en elkaars liefdesleven kunt praten! De bar is in handbereik en met jouw favoriete drankje erbij vliegt de tijd!
We hanteren dezelfde huisregels zoals bij de Polyborrels van Pluk de Liefde.
Eerste keer?
Je bent niet de enige hoor, we vangen je op en maken je graag even wegwijs.
Praktische informatie:
Datum, tijd: donderdag 6 augustus 2026, 20u.
Als je het leuk vindt kun je ook met ons een eenvoudig hapje eten (beperkte keus) op dezelfde plek vanaf 18:30u.
Kosten: Deelname is gratis, drank en eten zijn voor eigen rekening.
Locatie: Breda. De precieze locatie ontvang je na aanmelding. Parkeren is gratis voor de deur. Met het OV is heel makkelijk: dicht bij het station.
Aanmelden en meer informatie:
Mail naar [email protected]. Graag ook vermelden als je van tevoren wil mee-eten.

